fredag, januari 18, 2008

Lyckopiller

Vaknade riktigt tidigt i morse och kände mig alldeles sprallig. Det gör man väl inte så ofta före kl 5, tänkte jag, men där var det. Sprallet. Och då kom jag ihåg vilken dag jag hade haft igår. Jag fick nämligen min nya soffa (yay!), och den var bara fin och mysig. Så nu har jag en del idéer på hur jag ska fortsätta inreda vardagsrummet. Men inte nog med det, jag provade även ett nytt träningspass igår, där man använder en step-bräda och har lite dansinspirerad koreografi. Helt sjukt roligt var det! Måste göra det igen. Efter passet var jag helt slut, och det är precis så det ska kännas när man tränat. Nu är frågan, vad är sannolikheten att jag får med min träningskompis (som är lite emot sån koreografi) på det här? Hm. Nära noll, gissar jag.

1 kommentar:

Lena sa...

Mmmm... du får nog ge mig lite mer tid på basic-stegen först men sen kanske... man vet aldrig ;)